Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Miejskiej Policji w Łomży
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 roku poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Miejskiej Policji w Łomży można:
- wysłać na adres: Komenda Miejska Policji, ulica Wojska Polskiego 9, 18-400 Łomża.
- złożyć osobiście w Biurze Przepustek Komendy Miejskiej Policji, ulica Wojska Polskiego 9, 18-400 Łomża. Biuro Przepustek Komendy Miejskiej Policji czynne jest od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 6:00 - 22:00.
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: kmp@lomza.bk.policja.gov.pl
- przesłać na skrzynkę ePUAP